Продавець MobilePlus.kh.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2245 відгуків
Отправка заказов в день оплаты до 16.00!
+380 (68) 522-66-77
+380 (95) 559-77-66
+380 (63) 359-77-66
ул.Пушкинская, 5, комната 2, Харків, Україна
Запчасти для мобильных телефонов, планшетов в Украине. MobilePLUS
Кошик

Поширені питання

  • В якому місті я можу забрати товар самостійно?

    Самостійно можна забрати товар в м. Харків. В інші міста доставляємо замовлення транспортною компанією "Нова пошта" або "Укрпошта"
  • Якими способами можна доставити замовлений товар?

    Доставка товарів здійснюється транспортної компаніями "Нова пошта", "Укрпошта". Якщо Ви хочете здійснити доставку іншої транспортної компанією, то потрібно попередньо обговорити умови доставки з менеджером MobilePlus.
  • Коли ви відсилаєте товар?

    Заказ буде відправлено в день оплати якщо Ваша плата прийде до нас на рахунок до 14:00. Відправка Типовий внесок до транспортної компанії "Нова пошта".
  • Як оплатити товар?

    Купівля товару без ризику. У нашому інтернет - магазині Ви сплачуєте за товар на розрахунковий рахунок у Приватбанку. Що дає гарантію 100% безпеки збереження Ваших коштів.
    Також ви можете скористатися ПромОплатой.

  • Як зв'язатися з Вами?

    Ви можете написати нам через форму на сайті через кнопку швидкого зв'язку "Залишити повідомлення" або "Передзвоніть мені" і залишити Ваш номер телефону. Кнопка знаходиться одразу біля кнопки "Купити", а також, зв'язатися самі по телефонам +380 68 522-66-77, +380 95 559-77-66, +380 63 359-77-66. У нас ще є електронна пошта: prom@mobileplus.com.ua
  • Мені прийшов поврежденый товар, що робити?

    Настійно рекомендуємо весь товар перевіряти на відділенні транспортної компанії.

    Якщо Ви отримали поврежденый товар, то для отримання компенсації Вам потрібно звернеться до представників служби доставки і оформити заявку на відшкодування коштів через ушкодження при транспортуванні.

    Весь товар, який ми відправляємо - відправляється зі страховкою (з оголошенної вартості). Перед відправкою всі товари фотографуються.

  • Куди повертати товар?

    Транспортна компанія "Нова пошта"

    Місто: Харків

    Одержувач: Фурсов Павло

    Телефон: 050-977-43-35 

    Склад: Відділення №61 | «Нова Пошта»

     

  • Як я можу купувати товари за оптовою ціною?

    У нашому інтернет - магазині є можливість купувати товари за оптовою ціною. Перейдіть на сайті по посиланню "Оптовим покупцям", заповніть форму і з Вами зв'яжеться менеджер по опту.
  • Я оформив замовлення, скільки потрібно чекати відповіді компанії?

    Зазвичай відповідь Ви отримаєте протягом 10 хвилин. Варто також врахувати затримку на вихідні або святкові дні. Неділя - вихідний.
  • Мені прийшов товар не той, який я замовляв, або не в повній комплектації, що робити?

    В даному випадку Вам потрібно повідомити про помилку надіслати товар назад і ми в максимальні строки відправимо потрібний Вам товар.
  • Які умови гарантії на приобретеный товар?

    Термін гарантії на товари для обміну і повернення становить 14 днів. За умови збереження гарантійних пломб, стікерів та упаковки.
  • Чим займається компанія?

    Компанія MobilePlus займається продажем запчастин, комплектуючих, аксесуарів для мобільний телефонів і планшетів.
  • Які реквізити для оплати або куди вносити передоплату?

    Відразу ж після оформлення замовлення з Вами зв'яжеться наш менеджер по телефону. Якщо Ви підтверджуєте своє замовлення - реквізити прийдуть Вам по смс.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner